Planlægning

Service kristineh.dk

Dagen for brylluppet – koordinering

Priser fra 6000 kr

En dag til bryllupskoordinator er ideel til par, der ønsker at gøre den omfattende planlægning selv, men kræver en dag for bryllupskoordinator til at styre bryllupsdagen og tage ansvaret for at udføre brylluppet og håndtere alle problemer så du kan slappe af og nyde din fest ved at vide alt, hvad der er taget hånd om.

Hvorfor ansætte en bryllupsdagsdag?

Din familie og venner bliver ikke nødt til at arbejde på din bryllupsdag.
Du får faktisk fred til at spise og du vil ikke gå glip af nogen vigtige bryllupsøjeblikke

Dag til bryllupskoordinator kan omfatte:

Oprettelse og forvaltning af bryllupsdagens tidslinje
Bord planer og flow af brylluppet
Tilpassede bryllupsleverandøranbefalinger
Leverandørforbindelse – gennemgang af alle leverandørkontrakter og bekræftelse af leverandørydelser 1-2 uger før bryllupsdag
Møde om dit bryllups arrangement design og styling
Hele bryllupsdag ledelse
Ubegrænset telefon og email korrespondance relateret til din bryllupsdag

Fuld bryllupsplanlægning

Priser starter fra 20000 kr (baseret på samlet budget)

Lad mig håndtere alle aspekter af din fest fra begyndelsen til slutningen, så din dag er sammenhængende, personlig og unik. Jeg finder dig det perfekte sted og vælger med dig de mest kvalificerede leverandører, der afspejler din personlige stil og prisklasse. Jeg vil lave en historie, der er både autentisk og idealistisk og organiserer alt papirarbejde, fakturaer og kontrakter. Jeg vil være til stede for repetitionen, hele bryllupsdagen og efter brylluppet, til at tage ned og rydde op. Prissætning er ca. 10-15% af budgettet; varierer fra omfanget af arrangementet.

Tjenester kan omfatte (Rul ned nedenfor for detaljeret liste):

Alt angivet i nedenstående tabel:

Brudesko

Type af begivenheder

  • Bryllupper
  • Polterabend 
  • Cocktailpartier
  • Reception
  • Wedding Shower
  • Baby Shower
  • Forlovelsesfest
  • Destination bryllupper

Bryllupspakker

  • Rådgivning pr. Time
  • Dag for / måned for koordinering
  • Eventdesign
  • Fuld planlægning og fuld design 

Bryllup Organisation

  • Fakturering og kontrakter
  • Betalingsbalance og drikke penge til leverandører
  • Organiserende ceremoni repetition
  • Budgetstyring
  • Bord arrangementer og bordplan
  • Tidslinjens udvikling og bekræftelse af alle leverandører
  • Back-up-planer (vejr, a/v-fejl)
  • Eventforsikring, licenser, gebyrer
  • Personale på stedet 

Lokation

  • Lokation søgning og scouting
  • Lokation besøg med kunden
  • Udvalg af location
  • Indledende gennemgang af valgte lokation med kunden til design og planlægning
  • Plantegning/Bordplan 

Must have

  • Henvisning til (fx: blomsterhandlere, præst, leje af ting )
  • Borde og stole, opsætning /nedtagning af dekotrationer
  • Assister med mad og menukort
  • Opstilling af kagebord, dessert / slik, osv.
  • Arrangere af transport
  • Opstilling og koordinering af AV og lydudstyr
  • Koordinering af fotograf, videograf
  • Koordinering af underholdning
  • Musik – dj’s, jazz trio, live bands, sangere
  • Opstilling af bryllups goodie-bags
  • Håndtering af udendørs opsætning og koordinering – el, telt, transportable toiletter, gulve, borde, stole mv.

Bryllup Design / Décor Elements

  • Ceremoni og modtagelse design
  • Festtelt
  • Entre design
  • Bord dekotration, stol dècor, sengetøj /linned
  • Draping – væg, baggrund, loft
  • Centerpieces
  • Farvetema
  • Lys, belysning og scenesættelse
  • Velkommest bord/ Gæstebog
  • Badeværelsesfaciliteter kurve
  • Alle papirvarer og skilte
  • Speciale designs. Gem datoer, invitationer, kalligrafi, monogrammer, hashtag design og displays, menu og ceremoni programmer, bordkort
planlægning kristineh.dk

A-LA-CARTE PLANNING

Dette er perfekt, hvis du kun har brug for visse ting, der skal håndteres af mig. A La Carte Planlægning omfatter følgende:

Time konsultation

Timepakken er designet til at hjælpe dig med vejledning og tilbyde tips og forslag til at gøre din planlægning meget lettere, såsom design og indretningsrådgivning, leverandørvalg, vejledning. 

3 timers minimum kræves.

Opsætning / Oprydning

Jeg vil opsætte dit hovedbord, ceremoni altergang, blomster dekorationer, bryllupsgaver, slik bar, gæst bord, kage bord og alt andet du måtte kræve.

Særlige anmodninger

Hvis du begynder at føle dig overvældet, kan du videregive en af opgaverne til mig. Uanset om det at finde og sikker lokaler, dekoration, indretning og design, bryllup blomster, underholdning osv.,
Jeg kan overtage hvilken som helst opgave og arrangere det for dig.

Dagen handler kun om jer og jeres kærlighed

Kontakt mig

Konsultation er gratis!

Først møde er gratis, der sættes ca. 1.5 time af til at gennem gå de ønsker og tanker du har om dit bryllups forløb. Så vi sammen kan sætte rammer for dit drømme bryllup.  Kontak mig  venligst, så vi kan sætte gang i dit bryllups forløb.